Dj Homer




ΟΝΟΜ/ΝΥΜΟ : ΦΩΤΗΣ Κ.

Τι θα ακούσετε από εμένα σίγουρα!!!! 
Κιάμο, Πάολα, Οικονομόπουλο και ότι άλλο θέλετε είμαι ανοιχτός!!!! 
Ξένα ότι 
είδους υπάρχει!!



Τώρα θα σας πω λίγα πράγματα για μένα......
Λοιπόν το όνομα μου είναι Φώτης είμαι 20 χρονών όσο και baby face να έχω :ρ!! 
Σπουδάζω  Σέρρες Πληροφορική, οπότε ότι απορία έχετε για πληροφορική μην ρωτάτε!!! :p 
Είμαι από Θεσσαλονίκη. Με αρέσει (να τονίσω και ότι είμαι Σαλονικιός έτσι?) να βγαίνω έξω με φίλους/ες!!!! Να σερφαρώωωωωωωωωωωω στο ίντερνετ με τις ώρες!!!! 
Επίσης πλέον είμαι και ραδιοφωνικός παραγωγός!!!! Χάρη σε έναν άνθρωπο που με έκανε να ζω την ζωή με χαρά τρέλα χαζομάρα και ότι μπορείτε να φανταστείτε!!!! Θέλω να δω άμα θα τα καταφέρω και σε αυτό!! Για αυτό να με συμπαθάτε άμα κάνω λάθει όταν παίζω μουσική αλλά θα μάθω!!! 
Όταν είμαι στις Σέρρες δεν θα έχω πάντα ίντερνετ διότι σαν γνωστός φοιτητής κλέβω και εγώ και έτσι όταν θα με ακούτε να έχετε μία κάλυψη για τοιχόν προβλήματα που θα υπάρξουν!!! 
Λατρεύω το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ!!! Είμαι ο μόνος Έλληνας οπαδός αυτής της μεγάλης ομάδας που λέγεται Genoa  όσοι δεν την ξέρουν είναι ομάδα  στην Ιταλία και θέλω να προσθέσω ότι είναι από τις αρχαιότερες ομάδες της Ιταλίας!!! Δωωωωσε ρε φιλεε!!! :p 
Ότι άλλο θέλετε να με ρωτησετε εδώ είμαι!!!
Φιλάκιααααα :*





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου